Πρόοδος
--:--
>Progress bar

Χειρονομίες αφής

Ερώτηση 1

Ποιον τύπο λαδιού χρησιμοποιείτε για τον κινητήρα της μοτοσυκλέτας σας και κάθε πότε αλλάζετε λάδια:
1. Τον τύπο που ορίζει ο κατασκευαστής και αλλάζετε λάδια όταν αντιληφθείτε ότι ο κινητήρας υπερθερμαίνεται.
2. Τον τύπο που ορίζει ο κατασκευαστής και αλλάζετε κάθε 1000 km.
3. Τον τύπο που έχει τη ρευστότητα που ορίζει ο κατασκευαστής και αλλάζετε σε τακτά χρονικά διαστήματα, σύμφωνα με όσα καθορίζoυν οι κατασκευαστές των λαδιών και της μοτοσυκλέτας.

Ερώτηση 2

Το υγρό του συσσωρευτή του δικύκλου σας χρειάζεται έλεγχο και τι είδους:
1. Χρειάζεται έλεγχο για το αν ο συσσωρευτής είναι αρκετά φορτισμένος.
2. Δεν χρειάζεται έλεγχος.
3. Ελέγχεται περιοδικά η στάθμη των υγρών του και συμπληρώνεται με αποσταγμένο νερό.

Ερώτηση 3

Η ειδική ζώνη που φοράει ο δικυκλιστής στη μέση του χρησιμεύει:
1. Για να στηρίζεται καλύτερα στο δίκυκλο.
2. Για να συγκρατεί τη σπονδυλική του στήλη, να προστατεύει τα νεφρά και τα υπόλοιπα όργανα του σώματός του στην περιοχή της μέσης.
3. Για λόγους αισθητικής.

Ερώτηση 4

Γιατί ο δικυκλιστής δεν πρέπει να κάνει επιδείξεις στο δρόμο με το δίκυκλο που οδηγεί:
1. Γιατί ενοχλούνται αυτοί που τον βλέπουν.
2. Γιατί κινδυνεύει να πάρει κλήση από το όργανο της Τροχαίας.
3. Γιατί οι ενέργειες αυτές έχουν σημαντικό βαθμό επικινδυνότητας, οι δρόμοι χρησιμοποιούνται από όλους και δεν πρέπει να απειλούμε τη σωματική ακεραιότητα και τη ζωή των άλλων.

Ερώτηση 5

Ποια θεωρείται η σωστή θέση κατά την οδήγηση του δικύκλου:
1. Με τα γόνατα σφιγμένα στη δεξαμενή βενζίνης, τα πόδια να πατάνε καλά στα υποπόδια και τα χέρια να κρατάνε σταθερά το τιμόνι.
2. Με τα γόνατα ανοικτά, γιατί έτσι επηρεάζεται το κέντρο βάρους ευκολότερα.
3. Δεν έχει σημασία η στάση.

Ερώτηση 6

Στην πόλη προσπερνάτε με το δίκυκλό σας σταματημένο λεωφορείο. Τι προσέχετε ιδιαίτερα:
1. Αν θα ξεκινήσει το λεωφορείο.
2. Αν θα εμφανισθεί κάποιος πεζός μπροστά από το λεωφορείο.
3. Αν θα ξεκινήσει το λεωφορείο και αν θα εμφανισθεί κάποιος πεζός μπροστά από το λεωφορείο.

Ερώτηση 7

Μια βασική μετατροπή στο δίκυκλό σας:
1. Δεν επηρεάζει την ασφάλεια της κυκλοφορίας του δικύκλου.
2. Είναι επικίνδυνη εφόσον γίνεται χωρίς την τήρηση των προβλεπομένων προδιαγραφών του κατασκευαστή.
3. Μπορείτε να την κάνετε μόνοι σας.

Ερώτηση 8

Η τελευταία ενέργειά σας πριν κάνετε στροφή 180° στο δρόμο είναι:
1. Να κοιτάξετε επάνω από τον ώμο σας για έναν τελευταίο έλεγχο.
2. Να κάνετε σινιάλο ώστε οι άλλοι οδηγοί να επιβραδύνουν για σας
3. Να κάνετε με τα χέρια σας σήματα και συγχρόνως να ανάψετε τα φλας.
4. Να επιλέξετε μια μεγαλύτερη σχέση στο κιβώτιο απ’ ό,τι συνήθως.

Ερώτηση 9

Οδηγείτε τη μοτοσυκλέτα σας κάτω από πολύ καλές συνθήκες δρόμου και καιρού. Ο αποτελεσματικότερος τρόπος να ακινητοποιηθείτε με τα φρένα είναι:
1. Φρενάρετε με τα δύο φρένα εμπρός και πίσω. Χρησιμοποιείτε πιο πολύ το πίσω.
2. Φρενάρετε εφαρμόζοντας ίση πίεση και στα δύο φρένα.
3. Φρενάρετε με το πίσω φρένο και λίγο πριν σταματήσετε χρησιμοποιείτε το εμπρός.
4. Φρενάρετε και με τα δύο φρένα με έμφαση στο εμπρός.

Ερώτηση 10

Αφού δείξατε με το αριστερό σας χέρι ότι στρίβετε αριστερά, γιατί πρέπει να το κατεβάσετε την ώρα που στρίβετε:
1. Γιατί μπορεί να χτυπήσετε έναν πεζό.
2. Γιατί αλλιώς έχετε λιγότερη δυνατότητα ελέγχου της κατευθυντικότητας.
3. Γιατί θα χρειαστεί να πατήσετε το μοχλό του συμπλέκτη
4. Γιατί οι άλλοι οδηγοί θα πιστέψουν ότι θα σταματήσετε στη γωνία