Ερώτηση 1
Γιατί οι αποσβεστήρες κραδασμών (αμορτισέρ) του δικύκλου περιέχουν και λάδι:
Για να είναι αθόρυβη η λειτουργία του και χωρίς φθορές.
Γιατί το λάδι δίνει ελαστικότητα στο σύστημα πεδήσεως.
Γιατί με το λάδι επιτυγχάνεται καλύτερη απόσβεση των κραδασμών που δημιουργούνται από τις ανωμαλίες του δρόμου.
Ερώτηση 2
Ο συνεπιβάτης στη μοτοσυκλέτα παίζει ρόλο στην οδήγησή της και γιατί:
Όχι, γιατί δεν την οδηγεί.
Ναι, γιατί επηρεάζει το κέντρο βάρους της.
Ναι, γιατί το όχημα γίνεται βαρύτερο.
Ερώτηση 3
Διαπιστώνετε ότι το σύστημα πεδήσεως του δικύκλου σας δεν λειτουργεί αποτελεσματικά. Τι πρέπει να κάνετε:
Θα ζητήσετε τη βοήθεια ενός φίλου που ευκαιριακά ασχολείται με τέτοια θέματα.
Θα φροντίσετε να το επισκευάσετε μόνοι σας.
Θα απευθυνθείτε σε συνεργείο επισκευής που λειτουργεί νόμιμα για την επισκευή και τον έλεγχο της καλής λειτουργίας.
Ερώτηση 4
Πόσο σφικτό πρέπει να είναι το κράνος του δικυκλιστή στο κεφάλι του:
Ιδιαίτερα σφικτό, ώστε να μη βγαίνει σε περίπτωση συγκρούσεως.
Να εφαρμόζει χωρίς να σφίγγει το κεφάλι.
Πολύ χαλαρό για να μην ιδρώνει το κεφάλι.
Ερώτηση 5
Όταν φορτώνετε τη μοτοσυκλέτα προσέχετε να:
Φορτώνετε τα πράγματά σας όσο γίνεται πιο πίσω από τον πίσω άξονα.
Φορτώνετε τα πράγματά σας όσο γίνεται πλησιέστερα στο κέντρο βάρους της.
Κρατάτε καλά τα πράγματα στα χέρια σας.
Ερώτηση 6
Σε ένα ιδανικό φρενάρισμα, τι ποσοστό συμμετοχής έχει το φρένο κάθε τροχού της μοτοσυκλέτας:
75% ο εμπρόσθιος και 25% ο οπίσθιος.
50% ο εμπρόσθιος και 50% ο οπίσθιος.
25% ο εμπρόσθιος και 75% ο οπίσθιος.
Ερώτηση 7
Ποια έγγραφα οφείλετε να έχετε μαζί σας όταν οδηγείτε τη μοτοσυκλέτα σας:
Άδεια ικανότητας οδηγήσεως, άδεια κυκλοφορίας, ασφαλιστήριο, σήμα τελών.
Σήμα τελών, άδεια κυκλοφορίας.
Ασφαλιστήριο, άδεια ικανότητας οδηγήσεως.
Ερώτηση 8
Επικρατεί πολύ κρύο και ο δρόμος δείχνει βρεγμένος. Δεν ακούγεται ο θόρυβος κυλίσεως. Τι κάνετε:
Συνεχίζετε να οδηγείτε με την ίδια ταχύτητα.
Οδηγείτε αργά με τη μικρότερη σχέση που μπορείτε.
Επιβραδύνετε γιατί μπορεί να βρίσκεστε σε μαύρο πάγο.
Ερώτηση 9
Σε περίπτωση ανάγκης για άμεση ακινητοποίηση της μοτοσυκλέτας σας, πόση πίεση ασκείτε στα φρένα της:
Δεν υπάρχει όριο.
Τόση ώστε να ακινητοποιηθεί ο πίσω τροχός.
Τη μεγαλύτερη που δεν μπλοκάρει τους τροχούς.
Ερώτηση 10
Ο έλεγχος της ανοχής των βαλβίδων του κινητήρα του δικύκλου γίνεται:
Από τον οδηγό του δικύκλου.
Από οποιονδήποτε οδηγεί δίκυκλο.
Μόνο από συνεργείο που λειτουργεί νόμιμα.
Χρόνος