ΕΡΩΤΗΣΗ 1

Ποια είναι η σημασία του σήματος αυτού:

b-28
Προτεραιότητα έναντι της επερχόμενης κυκλοφορίας.
Προτεραιότητα της αντιθέτως ερχόμενης κυκλοφορίας.
Προαναγγελία οδού διπλής κυκλοφορίας.

ΕΡΩΤΗΣΗ 2

Ποια είναι η σημασία του σήματος αυτού:

b-23
Κατεύθυνση εξόδου από αυτοκινητόδρομο.
Κατεύθυνση εισόδου στον αυτοκινητόδρομο.
Αναγγελία προσεγγίσεως σε ανισόπεδο κόμβο αυτοκινητόδρομου.

ΕΡΩΤΗΣΗ 3

Ποια είναι η σημασία του σήματος αυτού:

b-02
Ολισθηρό οδόστρωμα.
Επικίνδυνες δύο αντίρροπες ή διαδοχικές (συνεχείς) στροφές εκ των οποίων η πρώτη αριστερά.
Επικίνδυνες δύο αντίρροπες ή διαδοχικές (συνεχείς) στροφές, εκ των οποίων η πρώτη δεξιά.

ΕΡΩΤΗΣΗ 4

Ποιο το ανώτατο όριο ταχύτητας λεωφορείων με ελαφρό ρυμουλκούμενο, εκτός κατοικημένων περιοχών, αν αυτό δεν καθορίζεται με ειδικές πινακίδες:

70 km/h.
80 km/h.
90 km/h.

ΕΡΩΤΗΣΗ 5

Σε αυτοτελές όχημα με αερόφρενα, ο χρόνος πληρώσεως των αεροφυλακίων δεν πρέπει να είναι μεγαλύτερος από:

Τρία (3) λεπτά για αύξηση της πιέσεως από το 0 στο 65% της μέγιστης πιέσεως.
Δεν υπάρχει όριο, αρκεί να γεμίσουν τα αεροφυλάκια.
Δέκα (10) λεπτά για αύξηση της πιέσεως από το 0 στο 65% της μέγιστης πιέσεως.

ΕΡΩΤΗΣΗ 6

Διαπιστώνετε ότι στα καυσαέρια ενός πετρελαιοκινητήρα υπάρχει άσπρος καπνός. Ποια πρέπει να είναι η πιθανή αιτία:

Να έχει εισέλθει νερό στους κυλίνδρους.
Να έχει υπερθερμανθεί ο πετρελαιοκινητήρας.
Να υπάρχει μεγάλη κατανάλωση λαδιού.

ΕΡΩΤΗΣΗ 7

Τα λεωφορεία, που φέρουν σύστημα περιορισμού ταχύτητας, πρέπει να φέρουν ταχογράφο:

Όχι.
Μπορούν να φέρουν προαιρετικά.
Ναι.

ΕΡΩΤΗΣΗ 8

Ο οδηγός του λεωφορείου, εκτός από το κλειδί του ταχογράφου, πρέπει να έχει στο λεωφορείο και να επιδεικνύει, αν του ζητηθεί, τα φύλλα καταγραφής ταχύτητας:

Της προηγούμενης ημέρας.
Των πέντε (5) προηγουμένων ημερών.
Των δεκαπέντε (15) προηγουμένων ημερών.

ΕΡΩΤΗΣΗ 9

Επειδή τα λεωφορεία, όταν είναι σταθμευμένα εντός κατοικημένων περιοχών, προεξέχουν από τα υπόλοιπα οχήματα και παρακωλύουν την ορατότητα των πεζών, πρέπει να αποφεύγεται η στάθμευση στις οδούς:

Ναι.
Όχι.

ΕΡΩΤΗΣΗ 10

Το ελάχιστο πάχος πέλματος των ελαστικών των κινητήριων αξόνων των λεωφορείων είναι:

1,6 mm.
1,5 mm.
2 mm.
χρονος
Unknown outcome