Πρόοδος
--:--
>Progress bar

Χειρονομίες αφής

Ερώτηση 1

Ο πάγος:
f-07
1. Σχηματίζεται κυρίως τις ημέρες που έχει ομίχλη.
2. Σχηματίζεται κυρίως σε ορεινές περιοχές, σε γέφυρες και κοντά σε ρεύματα νερού.
3. Συνήθως έχει κατανεμηθεί ομοιόμορφα στο δρόμο.

Ερώτηση 2

Σε ποια από τις ακόλουθες περιπτώσεις απαγορεύεται το προσπέρασμα:
1. Σε οδούς διπλής κατευθύνσεως με μία λωρίδα κυκλοφορίας για κάθε κατεύθυνση.
2. Όταν το προπορευόμενο όχημα πρόκειται να στρίψει δεξιά.
3. Αμέσως πριν ή επάνω σε ισόπεδη αφύλακτη σιδηροδρομική διάβαση χωρίς κινητά φράγματα, εκτός αν η κυκλοφορία ρυθμίζεται από φωτεινούς σηματοδότες.

Ερώτηση 3

Όταν οδηγείτε σε μεγάλου μήκους και κλίσεως κατηφόρα, θα πρέπει να ελέγχετε την ταχύτητα του οχήματός σας:
1. Χρησιμοποιώντας το ποδόφρενο και επιλέγοντας χαμηλότερη σχέση στο κιβώτιο ταχυτήτων πλησιάζοντας το τέλος της κατηφόρας.
2. Επιλέγοντας πριν αρχίσει η κατηφόρα χαμηλότερη σχέση στο κιβώτιο ταχυτήτων, χρησιμοποιώντας κατά διαστήματα το ποδόφρενο.
3. Χρησιμοποιώντας σε όλη τη διαδρομή το ποδόφρενο.

Ερώτηση 4

Ο οδηγός του φορτηγού, εκτός από το κλειδί του ταχογράφου, πρέπει να έχει στο φορτηγό και να επιδεικνύει, αν του ζητηθεί, τα φύλλα καταγραφής ταχύτητας:
1. Των δεκαπέντε (15) προηγουμένων ημερών.
2. Των πέντε (5) προηγουμένων ημερών.
3. Της προηγούμενης ημέρας.

Ερώτηση 5

Το μέγιστο επιτρεπόμενο βάρος ενός διαξονικού φορτηγού που εκτελεί διεθνείς μεταφορές, είναι:
1. 19.000 kg.
2. 18.000 kg.
3. 16.000 kg.

Ερώτηση 6

Ένα φορτωμένο φορτηγό αυτοκίνητο όταν διασχίζει μία επικίνδυνη κατωφέρεια (κατηφόρα) κινδυνεύει κυρίως:
1. Να αναπτύξει μεγάλη ταχύτητα παρασυρόμενο από το βάρος του, με συνέπεια την έντονη χρήση φρένων, την υπερθέρμανση αυτών και την απώλεια της αποτελεσματικότητάς τους.
2. Το αμάξωμα να αγγίξει το δρόμο και το φορτίο κινδυνεύει με το τράνταγμα να χάσει την ισορροπία του ή να καταστραφεί.
3. Να χάσει την ισορροπία του και το φορτίο του να αποσυνδεθεί, διότι το κέντρο βάρους του φορτηγού βρίσκεται αρκετά ψηλά.

Ερώτηση 7

Το μηχανόφρενο χρησιμοποιείται:
1. Στα απότομα φρεναρίσματα.
2. Στις ανωφέρειες.
3. Στις κατωφέρειες.

Ερώτηση 8

Το σύστημα πεδήσεως με πεπιεσμένο αέρα (αερόφρενα) χρησιμοποιείται στα φορτηγά διότι:
1. Η εξωτερική φθορά στο δίκτυο σωληνώσεων και στους λοιπούς μηχανισμούς των αεροφρένων είναι σπάνια.
2. Το υδραυλικό σύστημα πεδήσεως δεν επαρκεί για την επιβράδυνση του οχήματος.
3. Είναι πιο άνετη η οδήγηση του οχήματος.

Ερώτηση 9

Η φυγοκεντρική αντλία του νερού του συστήματος ψύξεως του κινητήρα:
1. Με τη βοήθεια του θερμοστάτη αναρροφά το ψυκτικό υγρό και το αποστέλλει στα υδροχιτώνια.
2. Αναρροφά το ψυκτικό υγρό από τον κάτω υδροθάλαμο του ψυγείου και το αποστέλλει με πίεση στα υδροχιτώνια του κινητήρα.
3. Αναρροφά το ψυκτικό υγρό από τον άνω υδροθάλαμο του ψυγείου και το αποστέλλει με φυσική ροή στα υδροχιτώνια του κινητήρα.

Ερώτηση 10

Το σερβόφρενο με πεπιεσμένο αέρα έχει εφαρμογή:
1. Σε ηλεκτρικό σύστημα πεδήσεως.
2. Σε υδραυλικό-πνευματικό σύστημα πεδήσεως.
3. Σε μηχανικό σύστημα πεδήσεως.