Πρόοδος
--:--
Progress bar
Progress bar
Progress bar
Progress bar
Progress bar
Progress bar
Progress bar
Progress bar
Progress bar
Progress bar
Progress bar
Progress bar
Progress bar
Progress bar
Progress bar
Progress bar
Progress bar
Progress bar
Progress bar
Progress bar

Χειρονομίες αφής

Ερώτηση 1 ΜΗΧΑΝΟΛΟΓΙΑ 3

Σε ποιες περιοχές κυμαίνεται η μικρότερη επιτρεπόμενη πίεση πεπιεσμένου αέρα σε ένα πνευματικό σύστημα φρένων:
1. Περίπου 5-6 bar.
2. Περίπου 9 -10 bar.
3. Περίπου 14-15 bar.

Ερώτηση 2 ΜΗΧΑΝΟΛΟΓΙΑ 5

Ο σκοπός της αντλίας αντιπηκτικού σε ένα σύστημα πεδήσεως με πεπιεσμένο αέρα είναι:
1. Να διατηρεί σταθερή την πίεση στο σύστημα.
2. Να τροφοδοτεί το σύστημα με πεπιεσμένο αέρα για να διατηρούνται σταθερές οι τιμές της ανώτερης και κατώτερης πιέσεως λειτουργίας στα αεροφυλάκια.
3. Να ψεκάζει με αντιπηκτικό υγρό τον πεπιεσμένο αέρα, για να μην παγώνουν τα διάφορα εξαρτήματα στις πολύ χαμηλές θερμοκρασίες.

Ερώτηση 3 ΜΗΧΑΝΟΛΟΓΙΑ 6

Το μηχανόφρενο χρησιμοποιείται:
1. Στις κατωφέρειες.
2. Στις ανωφέρειες.
3. Στα απότομα φρεναρίσματα.

Ερώτηση 4 ΜΗΧΑΝΟΛΟΓΙΑ 7

Ο προορισμός του διωστήρα (μπιέλα) είναι:
1. Να μεταφέρει την κινητική ενέργεια του εμβόλου στο στροφαλοφόρο άξονα.
2. Να συνδέει το έμβολο με τον εκκεντροφόρο άξονα.
3. Να ανοιγοκλείνει τις βαλβίδες εισαγωγής ή εξαγωγής.

Ερώτηση 5 ΜΗΧΑΝΟΛΟΓΙΑ 9

Σε ένα σύστημα αναρτήσεως με αέρα τι χρησιμεύει το κύκλωμα υψηλής πιέσεως:
1. Παρέχει πρόσθετο αέρα και αυξάνει την πίεση στις αερόσουστες, όταν το αυτοκίνητο φορτώνεται, για να διατηρείται πάντα στο ίδιο επίπεδο.
2. Διατηρεί πάντα σταθερή την πίεση στις αερόσουστες.
3. Παρέχει αέρα στους σερβομηχανισμούς του οχήματος.

Ερώτηση 6 ΜΗΧΑΝΟΛΟΓΙΑ 10

Ποιος είναι ο προορισμός του κεντρικού άξονα μεταδόσεως της κινήσεως για διάταξη με τον κινητήρα μπροστά και τους κινητήριους τροχούς πίσω:
1. Να μεταφέρει την κίνηση στους μπροστινούς τροχούς.
2. Να μεταφέρει την κίνηση από το διαφορικό στο κιβώτιο ταχυτήτων.
3. Να μεταδίδει τη ροπή στρέψεως από το κιβώτιο ταχυτήτων στους κινητήριους τροχούς.

Ερώτηση 7 ΜΗΧΑΝΟΛΟΓΙΑ 15

Το σύστημα πεδήσεως με πεπιεσμένο αέρα (αερόφρενα) χρησιμοποιείται στα φορτηγά διότι:
1. Είναι πιο άνετη η οδήγηση του οχήματος.
2. Το υδραυλικό σύστημα πεδήσεως δεν επαρκεί για την επιβράδυνση του οχήματος.
3. Η εξωτερική φθορά στο δίκτυο σωληνώσεων και στους λοιπούς μηχανισμούς των αεροφρένων είναι σπάνια.

Ερώτηση 8 ΜΗΧΑΝΟΛΟΓΙΑ 17

Το υδραυλικό σύστημα διευθύνσεως χρησιμοποιείται στα φορτηγά με σκοπό:
1. Να ελαττώσει το αποτέλεσμα της μυικής δυνάμεως του οδηγού κατά το στρίψιμο.
2. Να αυξήσει το αποτέλεσμα της μυικής δυνάμεως του οδηγού κατά το στρίψιμο.
3. Να αυξήσει την πρόσφυση των ελαστικών στο δρόμο.

Ερώτηση 9 ΜΗΧΑΝΟΛΟΓΙΑ 20

Εάν δεν υπάρχει σε όλους τους τροχούς η ίδια επενέργεια πεδήσεως, δημιουργείται κίνδυνος για την κυκλοφορία του οχήματος:
1. Μόνον όταν ο δρόμος έχει στροφές.
2. Μόνον όταν ο δρόμος είναι ολισθηρός.
3. Πάντοτε, γιατί κατά την πέδηση το όχημα παρεκκλίνει της οδού.

Ερώτηση 10 ΜΗΧΑΝΟΛΟΓΙΑ 22

Ο αεροσυμπιεστής:
1. Αναρροφά τον αέρα, τον συμπιέζει και τον εισάγει στα αεροφυλάκια.
2. Αναρροφά τον αέρα και τον στέλνει στο σύστημα αναρτήσεως.
3. Αναρροφά τον αέρα και τον στέλνει στο σύστημα ψύξεως.

Ερώτηση 11 ΜΗΧΑΝΟΛΟΓΙΑ 24

Η φυγοκεντρική αντλία του νερού του συστήματος ψύξεως του κινητήρα:
1. Αναρροφά το ψυκτικό υγρό από τον άνω υδροθάλαμο του ψυγείου και το αποστέλλει με φυσική ροή στα υδροχιτώνια του κινητήρα.
2. Αναρροφά το ψυκτικό υγρό από τον κάτω υδροθάλαμο του ψυγείου και το αποστέλλει με πίεση στα υδροχιτώνια του κινητήρα.
3. Με τη βοήθεια του θερμοστάτη αναρροφά το ψυκτικό υγρό και το αποστέλλει στα υδροχιτώνια.

Ερώτηση 12 ΜΗΧΑΝΟΛΟΓΙΑ 25

Ο αυτόματος ρυθμιστής πιέσεως (ΑΡΠ) είναι ένας μηχανισμός του συστήματος πεδήσεως, ο οποίος:
1. Ρυθμίζει αυτόματα την πίεση στους κυλίνδρους πεδήσεως ανάλογα με τη φόρτιση του οχήματος.
2. Παράγει τον απαιτούμενο πεπιεσμένο αέρα.
3. Διανέμει τον αέρα σε περισσότερα του ενός κυκλώματα.

Ερώτηση 13 ΜΗΧΑΝΟΛΟΓΙΑ 27

Ο προορισμός του στροφαλοφόρου άξονα είναι:
1. Να μεταδίδει την κίνηση στο έμβολο.
2. Να μετατρέπει με τη βοήθεια των στροφάλων την παλινδρομική κίνηση του εμβόλου σε περιστροφική.
3. Να μεταφέρει την κινητική ενέργεια του εμβόλου στο σύστημα μεταδόσεως της κινήσεως.

Ερώτηση 14 ΜΗΧΑΝΟΛΟΓΙΑ 29

Το σερβόφρενο με πεπιεσμένο αέρα έχει εφαρμογή:
1. Σε μηχανικό σύστημα πεδήσεως.
2. Σε υδραυλικό-πνευματικό σύστημα πεδήσεως.
3. Σε ηλεκτρικό σύστημα πεδήσεως.

Ερώτηση 15 ΜΗΧΑΝΟΛΟΓΙΑ 34

Σε τι αποβλέπει η χρήση του μηχανόφρενου (κλαπέτου):
1. Στην οικονομία καυσίμων.
2. Στο να περιορίζεται η χρήση του ποδόφρενου κατά την κίνηση του οχήματος σε κατωφέρεια.
3. Στην ανακούφιση του κινητήρα.

Ερώτηση 16 ΜΗΧΑΝΟΛΟΓΙΑ 35

Ποια είναι η κανονική κυκλοφορία του νερού στο σύστημα ψύξεως:
1. Ψυγείο-υδροχιτώνια-υδραντλία-θερμοστάτης-ψυγείο.
2. Ψυγείο-θερμοστάτης-υδροχιτώνια-υδραντλία-ψυγείο.
3. Ψυγείο-υδραντλία-υδροχιτώνια-θερμοστάτης-ψυγείο.

Ερώτηση 17 ΜΗΧΑΝΟΛΟΓΙΑ 49

Ποια είναι η λειτουργία του κιβωτίου ταχυτήτων στο σύστημα μεταδόσεως κινήσεως:
1. Επιτρέπει την προοδευτική σύμπλεξη και αποσύμπλεξη του κινητήρα με τα υπόλοιπα μέρη του συστήματος.
2. Μεταβάλλει τη σχέση μεταξύ των στροφών του κινητήρα και των στροφών του κινητήριου άξονα και κατά συνέπεια των τροχών.
3. Μεταφέρει τη δύναμη του ζεύγους πινιόν-κορώνας στους τροχούς επιτρέποντας σε αυτούς να έχουν διαφορετικές ταχύτητες περιστροφής.

Ερώτηση 18 ΜΗΧΑΝΟΛΟΓΙΑ 51

Ποια είναι η λειτουργία του πρωτεύοντα άξονα στο κιβώτιο ταχυτήτων:
1. Μέσω του συμπλέκτη λαμβάνει την κίνηση από τον κινητήρα.
2. Μέσω του κεντρικού άξονα και των συνδέσμων, μεταδίδει την κίνηση στους κινητήριους τροχούς.
3. Λαμβάνει την κίνηση από τον κεντρικό άξονα και τη μεταφέρει στο δευτερεύοντα.

Ερώτηση 19 ΜΗΧΑΝΟΛΟΓΙΑ 54

Σε στροφόμετρο φορτηγού, που υπάρχουν χρωματισμένες κλίμακες (περιοχές ενδείξεων στροφών) με κίτρινο, πράσινο, κόκκινο χρώμα, σε ποια κλίμακα πρέπει να είναι ο δείκτης, για να έχετε καλή απόδοση του κινητήρα και περιορισμένη κατανάλωση καυσίμου:
1. Στην κίτρινη.
2. Στην πράσινη.
3. Στην κόκκινη.

Ερώτηση 20 ΜΗΧΑΝΟΛΟΓΙΑ 13

Τα ελατήρια συμπιέσεως του εμβόλου έχουν προορισμό:
1. Να μην αφήνουν τη διαφυγή των αερίων καύσεως προς το στροφαλοθάλαμο.
2. Να μην αφήνουν το λάδι της λιπάνσεως να φτάνει στο θάλαμο καύσεως.
3. Να λιπαίνουν τις επιφάνειες εμβόλου - κυλίνδρου.