Οι ζώνες ασφαλείας:
|
---|
Είναι τα μοναδικά συστήματα ασφαλείας που έχουν προβλεφθεί στα αυτοκίνητα. |
Είναι ασήμαντης χρησιμότητας στην κυκλοφορία. |
Πρέπει να είναι εγκεκριμένου τύπου και να διατηρούνται πάντα σε καλή κατάσταση. |
Οι ζώνες ασφαλείας για τους επιβάτες είναι υποχρεωτικές:
|
---|
Στα λεωφορεία μεταφοράς προσωπικού. |
Στα τουριστικά λεωφορεία. |
Στα σχολικά λεωφορεία. |
Το μέγιστο μήκος ενός αρθρωτού λεωφορείου είναι:
|
---|
15,00 m. |
16,00 m. |
18,75 m. |
Ποια είναι η σημασία του σήματος αυτού:
![]() |
---|
Ολισθηρό οδόστρωμα. |
Επικίνδυνες δύο αντίρροπες ή διαδοχικές (συνεχείς) στροφές, εκ των οποίων η πρώτη αριστερά. |
Επικίνδυνες δύο αντίρροπες ή διαδοχικές (συνεχείς) στροφές, εκ των οποίων η πρώτη δεξιά. |
Η μέγιστη επιτρεπόμενη φόρτιση του οδοστρώματος από ένα διευθυντήριο άξονα (κινητήριο ή όχι) για εθνικές μεταφορές είναι:
|
---|
7.500 kg. |
8.000 kg. |
7.000 kg. |
Ποια είναι η κανονική κυκλοφορία του νερού στο σύστημα ψύξεως:
|
---|
Ψυγείο-υδροχιτώνια-υδραντλία-θερμοστάτης-ψυγείο. |
Ψυγείο-θερμοστάτης-υδροχιτώνια-υδραντλία-ψυγείο. |
Ψυγείο-υδραντλία-υδροχιτώνια-θερμοστάτης-ψυγείο. |
Το μέγιστο όριο του μικτού βάρους ενός τριαξονικού λεωφορείου, για εθνικές μεταφορές, είναι:
|
---|
24.000 kg. |
26.000 kg. |
28.000 kg. |
Ο διακόπτης κινδύνου, με τον οποίο είναι εφοδιασμένο κάθε λεωφορείο, που προορίζεται για να περιορίσει τον κίνδυνο πυρκαϊάς, όταν το όχημα είναι σε στάση, διακόπτει:
|
---|
Την παροχή του καυσίμου. |
Το κύκλωμα του εσωτερικού φωτισμού κινδύνου. |
Το κύκλωμα κεντρικού ηλεκτρονικού κλειδώματος θυρών. |
Η μέγιστη επιτρεπόμενη φόρτιση του οδοστρώματος από ένα ζεύγος μη διευθυντηρίων αξόνων με απόσταση μεταξύ τους μεγαλύτερη από ένα (1) μέτρο και μικρότερη ή ίση με δύο (2) μέτρα, για εθνικές μεταφορές, είναι:
|
---|
17.000 kg. |
20.000 kg. |
22.000 kg. |
Το μέγιστο επιτρεπόμενο βάρος του κινητήριου άξονα ενός διαξονικού λεωφορείου, που εκτελεί εθνικές μεταφορές, είναι:
|
---|
11.500 kg. |
12.000 kg. |
13.000 kg. |